Söndagsfynd

För första gången har jag gjort något åt utseendet i bloggen i form av en header. Tyvärr lyckades jag, mitt i redigerandet, ta bort funktionen att bara kunna klicka på headern för att komma tillbaka på startsidan. Men det var möjligt att göra någon annanstans på sidan, så den som besöker den här sitter inte helt i sjön.
 
I söndags jobbade jag sista dagen för sommaren och bestämde mig för att efteråt unna mig med loppisbesök i värmen.
 
Bland mycket folk och smått hutlösa priser, lyckades jag hitta en emaljerad mugg med rostiga kanter för en stor silverpeng. Den kommer få en plats i målarhyllan, som förvarare av mina penslar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag smälte typ bort... Gick nått varv till efter att vi sågs, köpte några kjol-galgar och en kjol och sen ba BAAAAAAADA.

2012-08-20 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0