Robot Factory

Jag är helt ockuperad mentalt av uppsatsen, men ibland hinner jag hitta fönster att smita ut genom. Förutom att då syssla med små intressen började jag idag packa till framtida resa, vilket är en dålig vana eftersom det är mer än en vecka kvar innan jag tar mig någonstans. Men helt plötsligt hade jag börjat hänga upp klänningar och lägga upp strumpor. Det betyder också att jag måste packa ner det någonstans innan jag kan få ro.

Alla julklappar är inköpta. Wihoo! Troligtvis nytt rekord, så något har jag lyckats planera denna hösttermin.

För att inte lämna det här stället helt bildlöst så visar jag upp mitt senaste alster som har arbetsnamnet Robot Factory, mest på grund av det charmigt stela uttrycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0