Första december ännu ett år

Jag har haft Wilson i mer än åtta månader och det är först nu alla gamla  program jag förlitat mig på börjar komma till användning igen. Dessutom är det första december och jag är redan trött på all julmusik efter en dag i Växjö tillsammans med mamma och annat trevligt sällskap.

Men trots julmusik försöker jag faktiskt anamma julstämningen genom att göra fina paket och göra fina inslagningar till den där killen jag tycker extra mycket om. Jag har till och med köpt eget julpapper. Ibland är det tacksamt att vara en stadsbussresa bort från Lagerhaus.

Ett försök till att vara kreativ med små askar. Jag var nära på att elda upp håret i processen.

För övrigt har jag blivit en situationskomiker och slänger iväg ordvitsar i nästan samma nivå som de i Ö&B-reklamen. Tyvärr är jag aldrig medveten om dem själv utan brukar få det berättat för mig att där fick jag till det, medan jag själv är gravallvarligt och säger att det inte är menat på det viset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0